Maksimaliai padidinkite savo [%s:vertical_name] laimėjimų šansus
Yra keletas pakeitimų ir patobulinimų, kuriuos turėtų patobulinti tiek pradedantieji, tiek pažengusieji. Dažnai naujokai pirmiausia nardo galva, kad surinktų kuo daugiau plytelių rinkinių, ypač „Kongs“, „Pungs“ ir „Chows“. Tačiau tai nėra išmintingas veiksmų planas ir ilgainiui lemia nesėkmes. Žaidimas ranka, kuri buvo išspręsta, taikomas ir žaidimui, kaip ir kituose kortų žaidimuose, tačiau verta kuo geriau išnaudoti plyteles. Sužinokite, kaip pagerinti šansus ir neleisti oponentams laimėti. Pagrindinis „Mahjong“ žaidimo planas apima patarimų, paaiškintų žemiau, derinį.

Populiariausi kazino
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Išmintingi žaidėjai niekada neatskiria savo plytelių
Atitinkamai sutvarkyti plyteles yra gyvybiškai svarbus žingsnis. Gali kilti pagunda plyteles atskirti tokiu būdu, kuris parodytų, ar plytelės yra arti, kad sudarytų visą ranką. Tačiau tai prieštarauja intuityviam požiūriui, nes tai gali suteikti oponentui gyvybiškai svarbių įkalčių, tarsi jie būtų nugalėti. Plokščių pergrupavimas į „Kongs“, „Pungs“ ir „Chows“ leidžia kitam žaidėjui žinoti, kad priešininkas suformuos visą ranką, taigi jie padidins savo žaidimą, kad išvengtų galimo pergalės. Tačiau ta pati schema gali būti naudojama siunčiant neteisingus signalus varžovui.
Laikydami plytelių skaičių
Būtina išlaikyti reikiamą plytelių skaičių, nes žaidėjas gali kelti iššūkį, kad jo konkurentas turi per mažai arba per daug plytelių. Charlestono metu labai svarbu kabinti gėles, nes daugumai Mahjong rankų reikės gėlių plytelių. Tačiau atskleisti per daug rankos yra žala. Paimti išmestas plyteles galima tik tada, kai yra visa „Kong“, „Pung“ ar „Chow“ ranka. Taigi kai ranka parodoma per daug, informacija nutekėja ir varžovas pradeda numatyti, kokias plyteles kitas žaidėjas ketina pasirinkti ar išmesti. Tada jie pradeda pritaikyti savo sprendimą, atsižvelgdami į priešininko žingsnį.
Švarus išmetimas
Kai žaidėjas išmeta plytelę, priešininkas per kairę arba į kairę gali pareikalauti kan arba pon, prieš oponentas dešinėje ištraukia plytelę. Išmetimas turėtų būti atliekamas tokiu būdu, kad kiti žaidėjai galėtų tuo pačiu metu pamatyti išmestą plytelę. Kairiarankiai žaidėjai turi būti ypač atidūs ir netrukdyti kamichai žiūrėti į išmetimą. Nors yra daugybė būdų, kaip švariai išmesti, paprasčiausia yra išmesti plytelę vertikaliai, kol joje nėra krūvos, ir leisti jai nukristi. Tai gali būti ne pats išgalviausias dalykas, tačiau jis užtikrina, kad visi žaidėjai aiškiai matytų išmetimo plyteles.
Taškų deklaracijos
Kiekvienas žaidėjas turi įsiminti, kaip skauda rankas. Tai turėtų prasidėti nuo tenpai, nes laimėjus būtų per vėlu suskaičiuoti rankos fu ir haną. Taigi, prieš laimėdamas, kiekvienas žaidėjas turėtų pagalvoti, kiek jų ranka bus verta ron ir tsumo. Turint patirties, šie skaičiavimai tampa vėjeliu ir lengviau pasakyti, kiek padidėja rankos vertė. Žaidžiant su žmogumi, kuris nežino, kaip deklaruoti taškus, pravartu tam skirti šiek tiek laiko po pergalės. Padėti jiems priprasti deklaruojant taškus, žaidimas gali vykti sklandžiai.

Aria Williams, garsus Naujosios Zelandijos balsas internetinių kazino žaidimų lokalizavimo srityje, meistriškai sulydo jaudinantį žaidimų pasaulį su turtinga Kiwi dvasia. Jų sumanus prisilietimas užtikrina, kad kiekvienas žaidimas ne tik linksmintų, bet ir giliai rezonuotų su vietiniais gyventojais.