May 9, 2024

„Tesla“ stiprina pramogas Kinijoje internetiniais žaidimais ir vaizdo turiniu

Justinas Valiulis
WriterJustinas ValiulisWriter

Raktai išsinešti

  • „Tesla“ pristato naujas automobilių pramogų galimybes Kinijos klientams, įskaitant vaizdo įrašų ir žaidimų turinį.
  • Atnaujinimas pristatys prie interneto prijungtus žaidimus ir vaizdo transliacijos kanalus iš „Bilibili“ ir „Youku“ „Tesla“ transporto priemonėse.
  • Ši iniciatyva yra dalis Tesla pastangų didinti klientų pasitenkinimą svarbioje Kinijos rinkoje.

Siekdamas perversmo automobilių pramogų srityje, Tesla Inc atskleidė planus gerokai išplėsti savo Kinijos klientams prieinamą multimedijos pasiūlą. Šis patobulinimas, kurį planuojama pristatyti kitų metų pradžioje, yra pirmasis automobilių gamintojo įsiveržimas į internetinius žaidimus savo transporto priemonėse, o tai turi būti naudinga Tesla savininkams Kinijoje.

„Tesla“ stiprina pramogas Kinijoje internetiniais žaidimais ir vaizdo turiniu

Silicio slėnyje įsikūrusi elektrinių transporto priemonių pradininkė Kinijos parką papildo dviem vaizdo transliacijos kanalais: animacinių filmų Bilibili ir Alibaba remiamas Youku, bendras skaičius išaugo iki keturių. Bet tai dar ne viskas – vairuotojai netrukus galės mėgautis trijų internetinių žaidimų, įskaitant mahjong ir du pokerio variantus, įspūdžiais. Visa tai bus suteikta Kinijos technologijų behemoto dėka Tencentas.

Tačiau Tesla labai rūpinasi saugumu; šios pramogų funkcijos bus pasiekiamos tik saugiai pastatytus automobilius. Ši apgalvota integracija užtikrina, kad savininkai gali saugiai šiek tiek atsipalaiduoti, kol jų automobiliai kraunasi arba po ilgos darbo dienos, suderinant patogumą su atsakomybe.

Šis strateginis žingsnis yra daugiau nei tik atnaujinimas; tai liudija Tesla įsipareigojimą Kinijos rinkai. Didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje veikianti 2 milijardų dolerių vertės gamykla Tesla gamina ne tik automobilius; tai kūrybos patirtis, pritaikyta Kinijos klientų skoniui ir pageidavimams. Ambicingas bendrovės tikslas iki 2019 metų pabaigos Kinijoje pagaminti 1000 automobilių per savaitę yra tik ledkalnio viršūnė.

„Tesla“ požiūris Kinijoje prieštarauja jos strategijai JAV, kur ji taip pat siūlo daugybę žaidimų savo transporto priemonėse, nors ir neprisijungusi prie interneto. Be to, Tesla priėmė vietinę kultūrą rengdama lenktyninius renginius ir parodų salių vakarėlius, taip dar labiau sustiprindama savo santykius su Kinijos vartotojais.

Teslai išleidžiant Kinijoje pagamintus automobilius iš savo Šanchajaus gamyklos, bendrovės dėmesys vietinėms pramogų galimybėms pabrėžia jos pasišventimą laimėti klientus šioje aršioje konkurencinėje rinkoje. Konsultacinės įmonės duomenimis, iki lapkričio mėn. Kinijoje parduota apie 38 700 transporto priemonių LMC Automobiliai, Tesla praturtintas pramogų rinkinys yra pasirengęs padidinti savo patrauklumą, žadėdamas naujovių, linksmybių ir saugumo derinį išrankiems savininkams.

Ši novatoriška iniciatyva atspindi platesnę Tesla viziją, kaip pagerinti vairavimo patirtį. Integruodama pažangiausias technologijas su pramogomis, Tesla ne tik parduoda automobilius; Tai siūlo gyvenimo būdą, kuriame kiekviena kelionė yra tokia pat maloni, kaip ir kelionės tikslas. Teslai ruošiantis pristatyti šias įdomias naujas funkcijas Kinijoje, akivaizdu, kad pramogų automobiliuose ateitis jau čia, ir ji yra patrauklesnė nei bet kada.

About the author
Justinas Valiulis
Justinas Valiulis
About

Justinas Valiulis - Lietuvos žvaigždė internetinių kazino žaidimų lokalizavimo srityje, kuri sujungia glaudų supratimą apie lietuvių kultūrą su savo platu žaidimų žiniomis. Šis unikalus derinys užtikrina, kad kiekvienas jos lokalizuotas žaidimas jaučiasi būtent lietuviškas.

Send email
More posts by Justinas Valiulis
ThunderPick
Premija 2000 USD
Kultūrų ir komedijos derinys: „Madžong karaliaus“ kūrimas
2024-05-16